Sport TR Bet
esports

Amazon kommer til at udgive fremtidige Bond-spil fra IO

Danske IO Interactive har ikke bare udviklet 007 First Light, de har også udgivet det. Men efter aftalen med MGM dengang blev underskrevet, og arbejdet gik igang, så købte Amazon MGM, og derfor vil fremtidige spil i franchisen blive udgivet af netop Amazon.

I et interview med Polygon siger GM of Gaming hos Amazon, Jeff Gattis, følgende:

"We did not [make First Light]. We do have a stake in it because we now own the IP, but that IP acquisition happened after the First Light IO deal was already done."

Amazon MGM har været inde over First Light for at sikre at det stemte godt overens med deres vision for brandet, men kommer altså til at have mere kontrol som udgiver fremadrettet, fordi de i en mere direkte grad betaler for udviklingen.

IO har ikke udtalt sig endnu.

Originalquelle: www.gamereactor.dk →